CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9.8.05

sanki ılık bi yaz yagmuru

n'oluyor dersiniz?acaba hayatıma yeni bi renk mi giriyor?:))bilmem ki neler oluyor!
'sanki ılık bi yaz yagmuru'buna mı uyuyor yoksa?tadı yok,rengi yok,adı yok,sekli yok,tanımsız bişiler...ama güzel.heyecan verici belki de.ya insanın kelime dagarcıgı yetmez ya öle bişiler bendeki...zaten kendimi ifade etme gibi bi problemim var,artık büsbütün anlaşılmaz birisi olucam.olsun bu da güzel yaaa...denemekte fayda var...herseyin güzel olması adına...yol ayrımlarında iyi yollara düşmek adına...aklımızdan yana olmak adına...akıl ve duygunun buluştugu yer yine aynı yer değil mi nasılsa?

3 yorum:

matilda dedi ki...

ewt,sözcüklerin yetmediği zamanlar olur bilirim bunu.
yaşamıştım daha önce..
bir parça şir kırıntısı dökülür dudaklarından sadece;
bir şey var aramızda,
senin bakışında gizli,
benim yanan yüzümde..
ya da buna benzer birşeyler işte.

tan dedi ki...

konusmak..boswer
daha fazla yorma kendını
yasadıkalrının ugultusu hala kulaklarında..
bırak o seslere kendını.
ne demısler sel gıder kum kalır.
bırak sel gıtsın sonra anlatırsın..

tan dedi ki...

konusmak..boswer
daha fazla yorma kendını
yasadıkalrının ugultusu hala kulaklarında..
bırak o seslere kendını.
ne demısler sel gıder kum kalır.
bırak sel gıtsın sonra anlatırsın..