22.2.06

ne zaman gitti tren..

yazmak adına düşündüğüm öyle çok konu var ki.ama birbiri ardına toplamak sıraya koymak en zoru.bir kelimeyi ola ki yanlış bir yere oturtursam treni uğurlamış olurum.hani hayaloğlu demişti ya söylenmemiş türkü diye işte bende de bir türkü var söylenmemiş,söyleyemediğim..pek çok şeye dair.
sessizce izliyorum bu filmi,ardımda geçmişin sarhoşluğu,neler umup neler bulduğumu,beni seni onu..omzunda yük gibi duran zamanı.acaba ne zaman giceğim buralardan,elimde ekmeğimle.tutabilir miyim zamanı?ellerimi uzattım ve avcuma zamanı koymanı bekliyorum.

öte yandan bir ses çıkar diye bekliyorum hergün.agaç yüzünü güneşe dönmüş arkasına bakamıyor ki neler oluyor.ses gelmiyor.
karanlık.
haberin yok.
masallar anlatılmış,türküler söylenmiş.
kah güldük kah eğlendik misali
sen uyu bebeğim.
rüyandaki güzellikle kal.
sevgiyle kal.
sizi seviyorum

Hiç yorum yok: