15.7.06

tırnaklarıma nolduuu???





bir eğlendim bir eğlendim ki sormayın.. oje sürmek için bir renk sececekken hepsinden kullanmaya karar verdim :P(gayet iyiyim) sonra da işin kötü tarafı ben sağ elimi kullanabilien bir insanım,anlayacagınız sağ elimin tırnakları diger tırnaklarımın yanında kontrol grubu gibi kladı..ölece baktılar bana(hani ban hani bana dediler) ama ben tırnaklarımı boyadıgım gibi çıkardım..zaten bu sekilde dışarıya da cıkmazdım.ama çok güsel oldu..ben begendim.yetmez mi?




10 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

ne olucak
super olmusss
renklenmek lazim unutma
kucuk tirnagi cok begendim
kirmizi beyaz olani

theimaginationinside dedi ki...

çok sanatsal olmuş. ben dışarı da çıkardım herkes görsün diye, gözüne gözüne de sokradım milletin. ben de bi denesem diyorummm :)

aylak adam dedi ki...

değişik brişeyler yapmak iyidir arada ama nasıl oldukları konusunda yprum yapmak istemiyorum :D
dediğin gibi gıcık biriyim ben ;)

ashkar dedi ki...

sürrealist bi çalışma olmuş ( ne demekse:)bencede güzel pek anlamam ama göze hoş görünüyor.

Burcu Karadaş dedi ki...

çoook şeker görünüo yaa:))

izlemesi de yapması da keyiflidir..oohhh

kıskandım ben yaa:D

deniz dedi ki...

@püüsküüt:teşekkürler.gel san da yapalım aynından.kırmızılı beyazlı olandan :)

@depresif visne:cesaretlisin anlaşılan.sen de dene en kısa zamanda,o sekilde dışarı çıkmasan bile egleneceksin eminim.

@might:aaa insan arad ugras istiyor,arada taratıcı olmak lazım. güzel onlar güzel ben anladım sen yorum yapmadan :P

@ashkar:yaşa sen e mi? saolasın.

@burcyni:ay tesekkür ederim :) sen de yap,kıskanılcak bi yani yok. bi kaç renk ojeyle işi bitirebilirsin ama diger elini de iyi kullanabiliyorsan daha güsel olur bnmki gibi yarım kalmaz :)

blacklebron dedi ki...

valla çoq cici olmuş harika .. ama bana yapma püsküfüt gibi (:

DRNEFES dedi ki...

simetrik olsun istiosan ayak parmaklarına yap...ikisi de boyanmış olur..ve vintage gibi de soyle parmak arası giyersen hepsi gösterir kendini...ben cok beendim...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

@Menapoz Abla 'ya katılıyorum. Simetrik olsun istiyorsan ayaklarına yap ama bu da gayet hoş bence...