26.6.18

vay. bence ben farkında olmadan ilk bloggerlardan olmuşum. yani olmamış bilog milog ama işte girişmişim bilmeden. kendi kendime bu fikre vardım. 2005 ne be? senede bir kere yazarak blogger mı olunuyor arkadaş? önemli olan bu işe girişmiş olmam diyerek şurdan sıyrılayım.........:)
peff zaman, bi dur bi yavaşla, gençliğimi alma nolur !
şimdi saçlar beyazladı. hala uzun. hala düz. ama kaz ayaklarım var, biraz selülit. az ayva göbeği, 3-4 kg artış. çok şık bir dövmem de oldu sonunda haa. kafa yine yanık bak. ama eskisi kadar değil. daha az romantik. ama yine de duygusal. gençliğimizin en güzel yıllarına denk gelen ve hala devam edecek olan "uzun" var mesela. üf bu konu sıkıcı lütfen geçelim.
gözyaşlarım gözümün ucunda geziyorum hep. bakarsan ağlarım misal. 18 dakka önce gördüğüm resime bir durakladım mesela. geçen de saçma bi şarkı yazdım duysan götünle gülerdin. şimdi unuttum şarkıyı. çünkü şu an ayşe hatun çalıyor kafam iyice yandı.
bakalım bakalım neler bekliyor seni blog :)

2 yorum:

ALEV'İN DÜNYASI dedi ki...

bende baya oldu blog açalı ama sonra onu başkasına verdim yeni açtım tarzımı değiştirerek zamanla değişiyor ilgi alanlarımız değil mi

www.ranasengonul.com dedi ki...

merhaba sizi takip ediyorum ben de bloğuma bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr