28.10.05

paylasmak neydi?


Bir gün gökyüzü benim için aglayacakti ve sonra yine benim için yüzünü gösterecekti günes...toprak, mis kokusunu cigerlerimde hissetmeme izin verecekti.Su koca agaç bana mi bu kadar anlamli gelecekti?
Sonra yine gün gelipte yolda yürürken aklima mi düsecekti,kimsesizligimde parlayacakti gözlerimde..Bir melodiyle defterime kaydedilecekti,bir islik bir çift sözün yerini tutacakti,ellerim cebimde konusmadan yürüyecektim o yolda,kiyiya vardigimda durup düsünecek sonra merakla gidecektim derinlere...Teker teker kaydederek görüklerimi,karsilastiklarimi unutmayacaktim,onlar benim burda olmami saglamisti sonuçta.Gün olur da beni tebessümle anarlardi belki de..
Derken bir baska dünyaya girecektim,orda herkes farkli olacakti,insanlar gibi olmayan ''insanlar''i taniyacaktim.Sevgiyle bakan yüzlerle bana merhaba diyeceklerdi.Insanlar gibi durup düsünecektim,bunun altinda birseyler aramali miyim diye ve bir ekmegi paylastigim,bakislarini yakaladigim an farkedecektim dünyalarini.Benim dünyamda da olmamali düsüncesiyle sunacaktim size.Sadece kendinizi alip gelecektiniz dünyama.Hani bir çocuk safligiyla kosarak gelecektiniz,sicakliginizi içimde hissedecektim,gülümsemelerimiz olacakti,birlikte kosacaktik hiç yorulmadan,bakislarimizi birlestirecektik,tenlerimiz bulusacakti,ayni seyleri hissedecektik,çiglik atacaktik delice,buz gibi suya atlayacaktik üsümeden,çicekleri koklayacaktik,en güzeli bizim kokumuz olacakti,rüzgara aldiris etmeden yasayacaktik,önce sessizligimiz olacakti elbet ardindan firtina gibi güç gösterecektik diger dünyaya,el sallayacaktik anlamayanlara...ve gülecektik...
Iste rüyam böyle olmaliydi,paylastigim rüyam...Lütfen beni uyandirmayin!

Hiç yorum yok: