8.7.06

metro






bir yandan metromu yemişim,azcık notlarıma bakmışım.sonra da sıkıldım zaten.yazın okulmuş dersmiş hiçbiri cekilmiyor ki.
notlara bakmazdan evvel biber dolması yaptım, çok becerikliyim ya, bi seferde parmagını dograma,işte yaralı parmaklı metro.hmmm broke finger with chocolate..this is perfect!(ya deli yaaa inglizceye bak hele) güldürme beni allaşkına deniz.dur iki dakka yerinde. sıcaktan buhar olup uçcam su an sıvı haldeyim ve gayet cıvıdım, di mi?
-evet haklısın.
ne diyordum ben.(bungee jumping yapmak istedim şimdi de)arada dengeyi bozdugum aralıklar oluyor
-kesinlikle dogru bir teşhis!
odam masam dolabım pek bi dagınık görünüyor.ben ise aldırış etmeden devam ediyorum hayata.arada gözüme çok battıgı vakit düzeltmeler yapıyorum.mesela orda görünen dolabın sol kenarına yapıştırılmış bişiler var :) ben de şimdi düşündüm taaa küçükken yapıştırmıştım yunus günçe fotolarını,bundan 6 sene once :) hala durması garip geldi.demekki gözüme batmıyormuş o.(yakışıklı çocuk vesselam)
ee dagınıklıga bakın hele, bi yerde cüzdan bi yerde sarj cihazı,kalemler, tütsü..ohoo bi de benim elim yarabandıyla pek bi şık görünüyor :)
saat kaç oldu ben hala pijamlarımla evde geziniyorum.evden cıkasım yok.bi tek deniz eksik birazcık kum,birazcık güneş kremi..off bea..tembel miyim neyim..saydıklarım suan olmasa sa sefam olsun pek bi güzel böyle olmak..

11 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

biz okulluyken metro yeni cikmisti efem / karmen ve metro sonra albeni katildi bunlara / ama metro ilk karamelli olaniydi aralarinda / olumune hucum ediyoduk / hahhaha
sonra milka geldi biz lisedeydik
hahahha bi sevindrik olduk sorma :))))ulan yasimiz cikcak ortaya iyimi

matilda dedi ki...

milka lila pause..çilek karamel ve hindistan cevizi..kokusu bile yeten,tadı doyulmaz bişi..

canım istedi yaaaaaaa.....

Sulin dedi ki...

coco star'i dislamayin bakiim, o ciktiginda ben ortaokulmuydum neydim 3-5 tane yiyorduk her defasinda, baya bi okuzcene yani, siskoydum o zamanlar, o kadar yemisim ki zamaninda simdi midemi bulandirior

ashkar dedi ki...

mormaldir ders çalışırken dağınık olmak, kendimi hatırlıyorumda odada öküz sürüsü geçmiş gibi olurdu :D

asdfgh dedi ki...

ben metro'yu çok severim..buzdolabından çıkmış halini daha bi' severim..
böyle dağınıklık da çok iyi bence..ders çalışırken dikkatini toplamana bir zararı yoksa bırak, böylesi daha güzeel!

deniz dedi ki...

@vintage: hehe yaş kaç vintage?
@matilda: gel canım yiyelim birlikte hepsinden
@sulin:coco star cıktıgında ben de oratokul falandım yoksa ilkokul mu..neyse işte böle agzında hindistan cevizleri ooff ne de güseldi.midem bulanmaz hala yerim valla :)
@ashkar:öküz sürüsü benzetmesi hiçte fena diil yafss..heuheuhee aynen öle bu daha sadece masa yatagımın yanıbası, koltugun yanı,giysi dolbımın yanı..ayy..onları çeksem ben heralde bnm için hiçiyi seyler düşünmezsiniz.
@indis:seviiyorum ben bu halini,dagınıkım ebet:)

Burcu Karadaş dedi ki...

gece nası cnm çekti yaws metrolardan:D du bakıyım dolapta bı cukulata olcaktı:D herzamanki gibinn..

Burcu Karadaş dedi ki...

bu arada luciferyni de benim mekanım..oralara seni ekleyerek oranın müşteriris yaptım..daha sık çay içmeye de gelirsin..olmadı benim gizli cukulata ve benzeri şeylerin zulasına el atarık:))

deniz dedi ki...

@gel güzelim san acrunc veriyim ben..gel gelll korkmaa..gaçmaaa.. nihahaha

deniz dedi ki...

ne yazmışım ben öle yaa.number10 sana diyioyrum gel kaçmaa.. cikilata vercem..

DRNEFES dedi ki...

ya ben hatrlıom da o zamanları metro albeni ve luna furyası vardı ama ben hep luna yerdim...metro dişlerime yapışıo ya..vıcık vıcık...