19.7.08

tatil

Spanish Hotel California - Gipsy Kings


küçük bi kaçamak yaptım iyi oldu yahu. :)



akyaka (gökova) ne de güzel sakin bir yermiş. kalabalık yok, cistak cistak aynı müziklerin çaldığı, insan kaynayan sokaklar yok. ufacık tefecik tatil yeri.

böyle tepeye çıkıyorsunu ormanlık içinden. mis gibi hava yeşillik ve deniz daha nolsun :)

çadır kampları var, günlük 10 ytl 4 kişilik çadır kiralanabiliyor,istersen kendi çadırını kap gel. tüpünden elektrigine temel ihtiyaç duyulan herşey var ve fiyatları da öyle aman aman el yakan cinsten değil. neden kamp yerinden fotograf çekmedim onu da bilmiyorum kamp yerinden iskeleye inen yol.




azmak diye minik bi dere var. buz gibi suyu, sazlıkların arasından görünüşü, berraklığı.. sık sık geçen ufak tekneler. kano kiralayıp sazlıklar arasında keşfe de çıkabilirsiniz (kendimi acenteda çalışan bayanlar gibi hissettim)

işte amcanın biri artizlik yaptı aklı sıra.


oynamak budur dedim neymiş "buranın kazları uçuyor bak şimdi göstercem sana"


bismiillah noluyoruz dememe kalmadı amca ucarak geldi arkasında da teyze aheste aheste ("bak nasıl kullanıyorum gördün mü latife" )

kaçayım ben bu amca daha fazla zarar vermeden dedim.

sitelerin aralarında gezinirken bi ev gözümün içine içine battı.

meğerse kendisi süslemiş püslemiş bu evi. gül resimleri yapmış , uygun saksılar ona uygun renkte çiçekler

heh bi de ağaçlardan görünmeyen evler de vardı. böcek neyim aman gaç..


herkesten uzakta, işte budur yahu.


lüks olanlar da var(kime göre neye göre lüks) bu cadır kamplarının altında kalıyor, karavan gibi evler günlüğü 200ytlmiş. onları da çekmemiş olmakla birlikte kendimi kın kın kınadım şimdi.

meliha emin tuba ve gökay çitflerini ne de güzel anıyorum! zottirikler.



hayvanlar aleminden haberlere. akyakada istediğiniz türde börtü böcek görmeniz münkün. aman böcek sokmalarına karşı. kafanız kadar kol ya da bacakla gezmek hiç de hoş değil. sinkovmuş offmuş kar etmiyor. eger bir de bu sevimli hayvancıklar yanağınızdan tatmak isterse vay halinize. onunla ilgili resimli bir belgeye gerek yok.
ne diyorduk hayvanlar derken yolda yürürken abidin çıktı karşıma fıtıfıtı giderayak bi poz verdi bana.


ve bahçeye yerleşmiş olan şukufe hanım da kurabiyeden korktu. kopar düğmelerini, kır bacağını kurabiye senden korksun şukufe.


yemekte yakaladım, sevgilisi yoktu bu kez yanında.


bir de balkona yerleşmiş kazım bey. belki de beni ısıran o. ocağını söndürmediğime cani birisi olmadığıma dua etmelisiniz kazım bey. :hıh:


kazları da ağacın dibinde yakaladım mrs. and mr. brown iş başında



oldu artık bir de havuza girdim.cumburloonkk (havuza atlama efekti) -buruş buruş olana kadar-



daha sonra da balkonda çekirdek yiyebilirsiniz. çiğdem de olabilir :P
(belirteyim, sigara sağlığa zararlı içmem içeni de sevmem)


şımarmadan olmaz. sineklere karşı kendimi koruma yolları ararken

Hiç yorum yok: